Qeveria e Republikës së Maqedonisë së Veriut informon qytetarët dhe publikun se pranimi i personelit administrativ bëhet duke caktuar nëpunës administrativ në një punë në të njëjtin nivel, një punë për të cilën punonjësi plotëson kushtet e përgjithshme dhe speciale të përcaktuara në akti i sistematizimit në institucionin ku është vendosur ose caktuar.
Të gjitha institucionet kishin një pasqyrë të plotë dhe të detajuar të planit të shpërndarjes, i cili përmban të dhëna për të gjithë nëpunësit administrativ që do të pranohen dhe vendosen, të dhëna për nivelin e pozicionit aktual të punës, të dhëna për arsimin e fituar, si dhe emrin e institucionit në të cilin nëpunësi merret përsipër. Sipas planit, ISHT duhet të pranojë 32 nëpunës administrativ, nga të cilët 29 në pozicionin e bashkëpunëtorit të ri dhe tre në pozicionin e nëpunësit të ri.
Gjatë përgatitjes së Planit, Ministria për Sistem Politik dhe Marrëdhënie ndërmjet Bashkësive mori parasysh faktin që lloji i arsimimit të punonjësit që ndërmerret duhet të jetë i përshtatshëm për kompetencën e institucionit që ndërmerret, gjegjësisht të plotësojë kushtet e përgjithshme dhe të veçanta të përcaktuara në aktin e sistematizimit të vendeve të punës në institucionin në të cilin është vendosur.
Neni 12 përcakton kushtet për inspektor dhe përcakton që inspektori duhet të ketë përfunduar arsimin në fushën përkatëse, e cila vërtetohet me certifikatë.
Prandaj, nga inspektimi i profilit arsimor të personave të përfshirë në Planin e shpërndarjes, u përcaktua që 24 punonjës që duhet të merren në punë nga kategoria e bashkëpunëtorit të ri, plotësojnë kushtet e përgjithshme dhe speciale, gjegjësisht kushtin që lloji i arsimit është i përshtatshëm për përshkrimin e vendit të punës. Kjo do të thotë që këta njerëz mund të pranohen si nëpunës administrativ.
Neni 5 i Ligjit për pranimin e nëpunësve administrativ të punësuar përmes Programit K-5 në Ministrinë për Sistem Politik dhe Marrëdhëniet ndërmjet Bashkësive, i miratuar në dhjetor të vitit 2020, përcakton që udhëheqësit në institucione janë të detyruar të fillojnë procedurën për harmonizimin e akteve për sistematizimin e vendeve të punës me dispozitat e këtij ligji brenda 30 ditëve nga data e miratimit të Planit për pranim. Këtë e pranuan 237 institucione.
Drejtori i Inspektoratit Shtetëror të Tregut u informua me shkrim për të gjitha detajet dhe informacionet në lidhje me arsyetimin dhe mënyrën e shpërndarjes dhe se ai nuk e respektoi detyrimin ligjor, gjegjësisht në afatin ligjor nuk e rregulloi aktin për sistemimatizimin e vendeve të punës në këtë Institucion , e cila është pjesë e procedurës së lëvizjes duke marrë përsipër pjesë nga nëpunësit e pacaktuar administrativ.
Me procesin e shpërndarjes zgjidhet një problem i gjatë dhe pranimi i nëpunësve nuk ka implikime financiare në Buxhetin e Republikës së Maqedonisë së Veriut, sepse bëhet fjalë për punonjës për të cilët burimet financiare tashmë janë siguruar.
Respektimi i ligjeve dhe procedurave të vendosura bazuar në dispozitat ligjore është themeli mbi të cilin mbështetet politika e kësaj Qeverie. Është një detyrim për të gjithë ata që janë pjesë e institucioneve, veçanërisht për bartësit e funksioneve udhëheqëse.